google-site-verification=Pk8flg_P4fteg92dPJLDqT23Xh642sDMTCMSw_eTBC4 TIWIP.co.il | איך מנקים תכשיטי כסף
top of page

איך מנקים תכשיטי כסף?

עודכן: 4 במאי 2021

כשאנחנו מתאפרות, אנחנו כל יום מורידות את האיפור וביום למחרת מתאפרות עם איפור חדש. גם כשאנחנו עושות ציפורניים או תספורת – עוד כמה שבועות נחזור ונחדש. צריך להישאר מתוקתקות ומטופחות.

עם תכשיטים זה מעט שונה. אני קונה תכשיט כדי שימשיך איתי הרבה זמן. לאט לאט (או מהר מהר) ארכוש לעצמי תכשיטים ואמלא את קופסת התכשיטים שלי, כדי שאוכל לבחור את התכשיט המושלם לכל לוק ולכל סיטואציה.

תכשיטי כסף משרתים בדיוק את המטרה הזו, בצורה הנוצצת והמושלמת ביותר. תכשיטי כסף 925 הם תכשיטים עמידים ובטיפול פשוט ונכון יכולים להחזיק לך זמן רב במצב ממש חדש.

'תכשיטי כסף משחירים', מי מאתנו לא שמעה על וחוותה את התופעה? חדשות טובות, זה לגמרי נורמלי ואפילו סימן טוב. כאשר הכסף בא במגע עם חמצן בריכוז מסוים, בתוספת לחות גבוהה וחומרים חריפים כגון כלור, גופרית, חומצות ומי ים (לעיתים גם זיעת גוף), מתחיל תהליך חימצון שמתבטא בהשחרה של התכשיט. בעצם, כאשר תכשיט כסף משחיר זו למעשה אינדיקציה לכך שהוא אכן עשוי כסף אמיתי. להבדיל מחומרים פחות עמידים, כאשר כסף משחיר ניתן לנקות אותו והתכשיט חוזר למצב חדש ומבריק. (ישנם תכשיטי כסף שעוברים ציפוי רודיום שמונע את ההשחרה, אך כציפוי גם הוא עלול לרדת עם הזמן)

ישנן שתי רמות טיפול בתכשיטי כסף - יומיות ומקיפות יותר, אחת לתקופה:

לפני הכל, התנהגי טוב אל תכשיט הכסף שלך. ממש כמו שאנחנו אוהבות שהבית שלנו נקי, הבגדים שלנו מכובסים ונקיים והקוסמטיקה על הטואלט שלנו מסודרת כמו מקדש, בדיוק ככה נהגי עם תכשיטי הכסף שלך. שמרי אותם בקופסא יפה, ללא לחות, הקדישי להם כמה רגעים קצרים ביום והם ימשיכו לפרגן לך שנים קדימה.


ברמה היומיומית תוכלי לנקות את התכשיטים בכמה דרכים פשוטות וזמינות:

- משחת שיניים – מרחי משחת שיניים לא מלבינה על התכשיט ושפשפי בעדינות עם מברשת רכה, המתיני כמה דקות, שטפי במים פושרים ויבשי את התכשיט.


- מים פושרים וסבון כלים – מהלי מים במעט סבון כלים, טבלי מברשת רכה ושפשפי את התכשיט בעדינות עד שיתנקה (אפשר לתת לו כמה רגעים קצרים במים לפני השפשוף).


- סודה לשתייה, אקונומיקה, עמילן – ניתן לנקות את התכשיט באמצעות חומרים אגרסיבים יותר, איתם צריך להתשמש מאוד בזהירות כדי שלא יזיקו לתכשיט, או באמצעים שדורשים מאמץ גדול יותר.


אחרי ניקוי התכשיט, תוכלי להשתמש במטלית ייעודית לכסף כדי להבריק את התכשיט.


טיפול מקצועי, אחת לתקופה:

הטיפול היומיומי שומר על תכשיט הכסף שלך נהדר, אבל מדי תקופה צריך לתת לו טיפול קצת יותר מקיף ויותר מפנק. כאשר את מבחינה שקיימים כתמים מעט קשים מדי עבור הטיפול הביתי שלך, באפשרותך למסור את תכשיט הכסף שלך לניקוי באמצעים מקצועיים יותר, עם חומר ניקוי ייעודי לתכשיטי כסף או באמצעות מכשיר אולטראסוניק.

עם שמירה נכונה וטיפול בסיסי, תכשיטי כסף יכולים להשאר במצב חדש זמן רב ואת יכולה להמשיך ולצבור עוד תכשיטים מושלמים בקופסת התכשיטים שלך.


בואי למצוא את התכשיט המושלם בשבילך. TIWIP.co.il | תכשיטים שעושים אותך (עוד יותר) יפה

bottom of page