google-site-verification=Pk8flg_P4fteg92dPJLDqT23Xh642sDMTCMSw_eTBC4 TIWIP.co.il | איזה תכשיט מתאים לי
top of page

כל אחת והסטייל שלה. איזה תכשיט מתאים לי?

כבודם של כל התכשיטים מונח במקומו, זה עניין של טעם אישי במיקס עם אופנה עכשווית וסטייל על זמני. אנחנו אוהבות אותם מוזהבים או בצבע ברונזה, כסופים מבריקים או תכשיטי מט בניחוח קלאסי עתיק.

כבודם של כל התכשיטים במקומו ואפשר למצוא עיצובים מהממים בכל הצורות ומכל הגוונים. אבל בואו רגע נדבר על החומרים שמהם התכשיטים עשויים – האם יש הבדל בין תכשיטים מצופים לתכשיטי סטיינלס סטיל (פלדת אל חלד)? מה היתרון הגדול בתכשיטי זהב ולמה אנחנו מאמינות שאחרי הכל – תכשיטי כסף הם הבחירה המושלמת עבורך.

תכשיטי גולדפילד ותכשיטים מצופים נוספים: יכולים להיראות מיליון דולר; הם אופנתיים ונוחים לכיס והציפוי המוזהב או הכסוף שעוטף את התכשיט בד"כ עשוי זהב או רודיום, שהן מתכות מאוד יפות לעין ומאוד עמידות. הבעייתיות ממנה סובלים התכשיטים המצופים טמונה מתחת לציפוי, בגוף התכשיט, שעשוי בד"כ נחושת או פליז, מתכות הרבה יותר רגישות ופחות עמידות. ברגע שהציפוי העמיד נחשף לחומר שפוגע בו (מחומרי ניקוי ועד זיעה במקרים מסויימים) הוא נפגם וגוף התכשיט נותר חשוף ודי חסר אונים. ניתן לחדש את הציפוי של התכשיט אבל אי אפשר לבצע תיקונים ושינויים בתכשיט (הלחמה של שברים, הקטנה והגדלה וכיוב').

תכשיטי סטיינלס סטיל (פלדת אל חלד): תכשיטי סטיינלס סטיל הם תכשיטים נהדרים - יפים ועמידים בטירוף. ניתן לקרוא פרטים מדויקים בעמוד העזרה שלנו, אבל אם לתקצר – בדיוק כמו השעון שאת עונדת, גם תכשיט סטיינלס סטיל (בעצם) לא יכול להחליד. הוא חזק והמחיר שלו לא יקר. תכשיט סטיינלס סטיל יכול להחזיק לך המון המון זמן ולשמור על המראה הצעיר שלו. אליה וקוץ בה, זו גם החולשה של פלדת אל חלד, הקשיחות שלו. לפלדת אל חלד אין גמישות. היה ונשבר תכשיט מפלדת אל חלד, עד כמה שזו משימה לא פשוטה, לא ניתן להתיך ולתקן אותו.

תכשיטי זהב: מושלמים ויקרים. מתכת אצילה, מבריקה ועמידה בתנאים לא פשוטים, מה אפשר להגיד – תכשיט זהב זה יופי של נכס – נכס של יופי. לכל אחת מאיתנו יש את תכשיט הזהב שקיבלה במתנה או בירושה, או שקנתה בהזדמנות חגיגית יוצאת דופן, אבל זה עולה הרבה כסף. נחמד כשיש תכשיט זהב במגירה, אבל הרבה פעמים זה גורר את הפשרה של ללכת עם אותו התכשיט בכל הזדמנות ולכל אירוע.

תכשיטי כסף אמיתי (סטרלינג כסף 925): להנות מהטוב של כל העולמות. עם יופי טבעי ותכונות של מתכת אצילה, קל מאוד לעבוד עם כסף. זו הסיבה שאפשר למצוא תכשיטי כסף במגוון עצום של עיצובים וסגנונות. כסף היא מתכת מאוד עמידה, אפשר להכנס איתה למקלחת ואפשר לענוד אותה בקלות כשעושים ספורט או נכנסים לבוץ עמוק. כמו זהב, גם כסף אפשר לתקן במידה ונשבר או נקרע. בגלל שהוא מתכת אצילה, אפשר להתיך אותו ולהלחים את התכשיט, שחוזר להראות כמו חדש. לפעמים כסף משחיר, אבל אפשר לנקות את זה בקלות וההשחרה לא פוגעת בתכשיט, שחוזר להראות כמו חדש (הוראות לניקוי בעמוד עזרה).


* אמ'לק: כל התכשיטים יפים וזה ממש תלוי בטעם שלך. אם את צריכה לבחור ממה הם יהיו עשויים,

תכשיטי כסף הם הבחירה החכמה והנכונה עבורך. בואי למצוא את התכשיט המושלם בשבילך. TIWIP.co.il | תכשיטים שעושים אותך (עוד יותר) יפה

bottom of page