google-site-verification=Pk8flg_P4fteg92dPJLDqT23Xh642sDMTCMSw_eTBC4 איך ללבוש תכשיטי כסף ותכשיטי זהב ביחד ועדיין להישאר בסטייל
top of page

איך ללבוש תכשיטי כסף ותכשיטי זהב ביחד ועדיין להישאר בסטייל

עודכן: 29 ביוני 2022

קודם כל חדשות טובות לכל חובבות השילובים - סוף סוף טרנד שילוב המתכות הגיע 😊

שילוב תכשיטי כסף וזהב ביחד פורץ בסערה לאופנה והיום כבר כולנו יכולות לענוד כמה שרשראות במספר צבעים ולקשט את האצבעות בהרבה טבעות קטנות עם גיוון של כסף וזהב.

שימי לב, כמו בכל דבר, גם כאן צריך לשים לב לשילובים ולכמויות כי יש מקום לטעויות ואנחנו רוצות שיצא מושלם ולא מוגזם.

TIWIP - תכשיטי כסף בציפוי זהב

הכנו רשימה קצרה עם 4 טיפים חשובים שיעזרו לך לצלוח את הטרנד המשולב הזה בהצלחה.


1. "התכשיט המקשר" כשמו כן הוא; בחרי לך תכשיט כסף משולב עם זהב שיחבר בין שאר תכשיטי הכסף והזהב שאת רוצה ללבוש. הפתרון הפשוט ביותר הוא כנראה שעון משולב כסף וזהב, אבל כמובן שאפשר ללבוש שרשרת כסף משולבת, טבעת כסף וזהב או צמיד ועגילים בעלי אותו האופי.


2. שכבות, שכבות ושוב שכבות כשרוצים ללבוש שילוב של תכשיטי כסף וזהב, חשוב מאוד לא ללבוש תכשיט אחד כסף ואחד זהב כי זה יראה קצת מוזר; צריך לשים דגש על שכבות. מספר שרשראות כסף וזהב מדורגות, צמידי כסף וזהב על אותה היד, כמה טבעות דקות משולבות כסף וזהב יעשו את העבודה. והכי חשוב לא יותר מדי. הטריק הזה יעבוד נפלא אבל צריך לשים לב לכמויות. לפעמים לא צריך להעמיס.

TIWIP - שרשראות כסף

3. התאימי סגנון ולא טרנד הטיפ החשוב ביותר ללבישת תכשיטי כסף ותכשיטי זהב ביחד הוא להתאים את הסגנון הכללי למראה שלך ולסגנון שלך. אם את מעדיפה סגנון קז'ואל, יומיומי, שמרי שהתכשיטים שלך יהיו בהתאמה ומוטב שתבחרי שילובים סולידיים יותר. אם את נוהגת להתלבש קצת (או הרבה) יותר אופנתי, לבשי את התכשיטים והטרנדים החמים ביותר. ככה תמיד תוכלי לדעת שהאאוטפיט שלך בדיוק לטעמך ועומד בצו האופנה.


4. טיפ אחרון חביב וחשוב מאוד – סימטריה סימטריה היא החברה הכי טובה שלך, ואני לא מתכוונת שתתחילי לספור כמה טבעות יש בכל יד וכמה תכשיטי כסף ותכשיטי זהב את לובשת. העיקר הוא להבטיח מיזוג נכון וסימטריה כללית במראה שלך. אם יש לך שרשרת כסף מעל חולצה עם כפתורי זהב, שקלי להוסיף צמיד רגל מזהב וארנק עם אבזם כסף שישלים את המראה.



אל תשכחי שטרנדים ואופנה משתנים כל הזמן ובדרך כלל משפיעים עלינו ועל חוש האופנה שלנו – כמובן שזה תקף גם על התכשיטים שלנו. הטרנדים מתחלפים מהר כל כך, אז איך אפשר לדעת מה ללבוש? בסופו של דבר הבחירה היא שלך בלבד! לעיתים רבות האופנה מכתיבה טרנדים שלא כל כך מתאימים ומחמיאים לנו, אז לא צריך בכח וחשוב להישאר נאמנה לעצמך וללבוש מה שאת אוהבת והכי מחמיא לך.


TIWIP BLOG - הטרנדים החמים לקיץ 2021

אם את אוהבת תכשיטי כסף או תכשיטי זהב, ואת אוהבת להיות אופנתית וטרנדית, בואי להתחדש איתנו.

בטיוויפ תמצאי מגוון קולקציות תכשיטים - תכשיטי כסף 925, גורמטים ותכשיטי סטיינלס סטיל, שרשראות כסף, עגילי כסף, טבעות כסף, צמידי כסף ותכשיטי כסף בציפוי זהב.

בואי למלא את קופסת התכשיטים שלך. ואל תשכחי את המבצע המטורף שלנו

3 תכשיטים רק 250 שקלים!! והמשלוח חינם!

קוד הקופון למימוש ההטבה: TIWIP

TIWIP.co.il | תכשיטים שעושים אותך (עוד יותר) יפה

bottom of page