google-site-verification=Pk8flg_P4fteg92dPJLDqT23Xh642sDMTCMSw_eTBC4 המדריך המלא לאורך שרשרת מושלמת בשבילך!
top of page

המדריך המלא לאורך שרשרת מושלמת בשבילך!

עודכן: 29 ביוני 2022

האם את יודעת את אורך השרשרת הדרוש לך? קראי את המדריך שלנו כדי למצוא את אורך השרשרת המתאימה לך, בהתבסס על המימדים של הצוואר שלך ועל העדפתך.


תכשיטים ייחודיים ונצחיים חיוניים כאשר את רוצה להיראות ולהרגיש בטוחה, ושרשראות הן אחת מהאפשרויות הטובות ביותר; הן הולכות עם הכל. עם זאת, יהיה עליך לקבוע את האורך הדרוש של השרשראות שאת רוכשת.

המשיכי לקרוא את המדריך ומצאי את אורך השרשרת שיגרום לך להרגיש מדהים ויעזור לך בכל רכישת התכשיטים העתידית שלך.


חשבי על הסטייל האישי שלך

לפני שאתן רוכשות תכשיטים כלשהם, חשוב לחשוב על הסגנון האישי שלכן. הביטו על ההלבשה בארון הבגדים שלכם ושימו לב לכל עקביות בסגנונות שבחרתם.

האם את אוהבת ללבוש חולצות עם צווארון עמוק? תרצי שרשראות ארוכות יותר המתיישבות במחשוף ה- V על עצם הבריח או החזה. אם את בחורה עם צוואר או מחשוף מרובע, תרצי משהו קצת יותר קצר.

כדאי גם לחשוב על האסתטיקה הכוללת שאת הולכת עליה מדי יום. אם את מישהי שאוהבת להיראות פשוט ואלגנטי בסגנון מינימליסטי, שרשרת פנינים קצרה תתאים עם כל בגד. מצד שני, אם את אוהבת להרגיש נועזת עם צורות גדולות ודוגמאות צבעוניות, אולי תעדיפי שרשרת הצהרה ארוכה.

אם אינך בטוחה אילו סוגי תכשיטים יעבדו הכי טוב עם הבגדים שבבעלותך, זה בסדר. כנסי לאינטרנט והסתכלי על אורכי השרשראות שמוצגות עם בגדים דומים לשלך. פינטרסט היא החבר הכי טוב שלך כאן.


התחשבי בסיטואציה בה תענדי את השרשרת

למרות שסביר להניח שיש לך סגנון או ערכת צבעים שאת מעדיפה, סביר להניח שבחירת המלתחה שלך תשתנה בהתאם למצב.

אם את מחפשת פריטים שאת יכולה ללבוש בחברה, שרשראות ארוכות הן בדרך כלל אידיאליות. את יכולה להשיג תליונים דומיננטים ואבני חן גדולות. אלה יוצרים פתיחת שיחה מדהימה וגורמים לך להיראות נועזת.

אולם במקום העבודה, 'תעוזה' אינו תמיד מראה מתאים; תרצי לבחור משהו יותר מקצועי. שרשרת קצרה עם אבן חן אחת תשתלב נהדר עם המחשוף הקטן של חליפת כוח. את יכולה לענוד שרשרת מתכווננת ולהתאים את אורכה, למקרה שתבחרי ללבוש חולצה עם צווארון עמוק יותר יחד עם חצאית עיפרון.


צורת הפנים שלך ואורך השרשרת

ישנם כמה דברים שאסור לעשות ואל תעשי באורך השרשרת. כללים אלה תלויים בדרך כלל במבנה הפנים שלך. את צריכה לענוד שרשרת שמחמיאה לצורת הפנים שלך, כך שלא תראה מנותקת ולא תואמת.

לנשים בעלות פנים אליפטיות יש מזל: אתן יכולות ללבוש כל אורך שרשרת שאתן אוהבות. המשמעות היא שאתן יכולות לקנות פחות או יותר כל מה שאתן רוצות, במיוחד שרשראות מתכווננות. ברכותינו!

אם יש לך פנים עגולות יותר, את יכולה ללבוש את רוב הדברים; עם זאת, יהיה עליך לוודא השרשרת באורך בינוני או ארוך, כי שרשראות שנופלות מעל עצם הבריח שלך יגרמו לפנים שלך להיראות עגולים יותר וישוו לך מראה צעיר יותר מכפי שאת.


מצד שני, צ'וקרים ושרשראות קצרות דווקא מושלמים לנשים עם פנים בצורת לב. הם יוצרים אשליה של סנטר רחב יותר ומדגישים את הצדדים הטובים ביותר שלך. אותו דבר נכון אצל נשים בעלות פנים אליפטיות - שרשראות קצרות יותר מרככות את פניכן.


תכשיטי כסף במבצע

אורכי שרשרת סטנדרטיים:

זה קריטי שתביני את אורכי השרשרת של נשים לפני שאת רוכשת ממקום מקוון (שזה, בואו נודה, הדרך הטובה ביותר לקנות תכשיטים). תוכלי לקרוא את אורך השרשרת בעמודי המוצר, אך חשוב שתתרגמי זאת לאורכים מעשיים.

להלן תרשים אורכי שרשרת שיעזור לך בעת הזמנת שרשראות:


38 ס"מ → צ'וקר קצר

40 ס"מ → צמוד לבסיס הצוואר

42 ס"מ → אורך עצם הבריח

45 ס"מ → שרשרת קצרה 'רגילה', בין עצם הבריח והחזה

50 ס"מ → ממש מעל החלק העליון של החזה

60 ס"מ → אורך חזה 'רגיל'

80 ס"מ → מתחת לחזה (שרשראות' ארוכות')

השתמשי בשרשרת הארכה

קניית שרשרת תכשיטים מתכווננת היא דרך מצוינת להבטיח שתמיד יהיה לך אורך השרשרת הנכון. בין אם את רוצה ללבוש שרשרת יוקרתית בפני עצמה או לחבר תליון מועדף סביבה, תוכלי לענוד את השרשרת המועדפת עליך בכל המצבים.

שרשרת הארכה אידיאלית למי שאוהבת להתאים את השרשרת כדי שתתאים בול עם כל בגד. את יכולה גם להשיג כמה שרשראות מתכווננות ולהלביש עליהן תליונים שונים בהתאם למה שאתה רוצה ללבוש ביום נתון.


רכשי היום תכשיטים נצחיים שמתאימים לכל אירוע

עכשיו כשאת יודעת איזה אורך שרשרת את צריכה לרכוש (ולמה שרשרת מתכווננת היא אופציה מדהימה), הגיע הזמן להתחיל להביע את טעמך האישי.

עייני בחנות המקוונת שלנו כדי לצפות בשרשראות שמתאימות לכל אירוע. אנחנו מתגאות במגוון רחב של תכשיטים, לכל הסגנונות והמצבים, ומחויבות להבטיח שאת נראית ומרגישה במיטבך.



אם את אוהבת שרשראות ותכשיטים, ואת אוהבת להיות אופנתית וטרנדית, בואי להתחדש איתנו. בטיוויפ תמצאי מגוון קולקציות תכשיטים - שרשראות כסף, עגילי כסף, טבעות כסף, צמידי כסף ותכשיטי כסף בציפוי זהב, תכשיטי כסף 925, גורמטים ותכשיטי סטיינלס סטיל בואי למלא את קופסת התכשיטים שלך. ואל תשכחי את המבצע המטורף שלנו 3 תכשיטים רק 250 שקלים!! והמשלוח חינם! קוד הקופון למימוש ההטבה: TIWIP TIWIP.co.il | תכשיטים שעושים אותך (עוד יותר) יפה




bottom of page