google-site-verification=Pk8flg_P4fteg92dPJLDqT23Xh642sDMTCMSw_eTBC4 TIWIP | איך לענוד צמידי צ'ארמס וכיצד לגרום להם להראות טוב...
top of page

איך לענוד צמידי צ'ארמס וכיצד לגרום להם להראות טוב...

עודכן: 29 ביוני 2022

צמידי הצ'ארמס נהפכו לפופולרים ביותר בקרב חובבי התכשיטים. הם מאפשרים לך לבנות מראה ייחודי שמדבר יותר אליך ולאישיותך. אחרי הכל, זו המהות של התכשיטים :)

עם זאת, יש כל כך הרבה אפשרויות שאת יכולה לבחור מהן שזו יכולה להיות החלטה ממש קשה. לפעמים כל מה שאת צריכה זה מעט השראה כדי לדעת איך הכי טוב לעצב את צמידי הצ'ארמס שלך. אני פה כדי לעזור לך וביחד נחקור את הדרכים השונות בהן תוכלי לגרום לצמידים שלך להראות מדהימים.


הצעד הראשון שלך יהיה התאמת מידת הצמיד למידה המושלמת עבורך.

את לא רוצה שהצמיד יהיה צמוד מדי ולא נח, וגם לא רוצה שיהיה רפוי מדי. הכלל החשוב למידה מושלמת של הצמיד שלך הוא כלל האגודל – את צריכה להיות מסוגלת להתאים את האגודל שלך מתחת לצמיד, אפילו עם הצ'ארמים עליו.

כדי לקבל את ההתאמה המושלמת הזו, יש לקחת בחשבון מספר גורמים:

ראשית, אורך הצמיד חשוב, עם זאת, זה ייקבע לפי מספר הצ'ארמס שתוסיפי לצמיד ומה גודל שורש כף היד שלך בפועל. כדי למצוא את מידת הצמיד שלך, עליך להתחיל במדידת שורש כף היד שלך. בשביל זה תצטרכי סרט מדידה או חוט וסרגל. ברגע שיש לך את המידה, הוסיפי בערך 1-2 ס"מ כדי לקבל את גודל הצמיד עבורך. אם המידה שלך אינה קיימת, עליך לבחור את המידה הגדולה יותר. עבור צמיד צ'ארמס עם יותר מ 5 צ'ארמס, עליך לעלות מידה נוספת. הסבר מפורט על מידות צמידים ניתן למצוא בבלוג שלנו - "איך אני מודדת את היקף היד?"

צ'ארמס כסף 925

כמה צ'ארמס אפשר לשים על צמיד צ'ארמס?

צמידי הצ'ארמס יכולים לשאת בין 17-22 צ'ארמס בממוצע, כולל המרווחים וחרוזי הקליפס שתבחרו. שרשרת ביטחון אינה חובה אך הוספתה תתפוס מקום של 2 צ'ארמס, אז יש לקחת זאת בחשבון בתכנון הצמיד שלך.


טיפים כיצד לסגנן ולעצב את צמיד הצ'ארמס שלך

הדרך הטובה ביותר לעצב את צמיד הצ'ארמס שלך היא על ידי הוספת שכבות וצ'ארמס, ייחודיים לך ולאוסף הצ'ארמס שלך. הנה מספר טיפים שיעזרו לך לגרום לצמיד הצ'ארמס שלך להראות מדהים.

צ'ארמס כסף 925

תמצאי נושא

לפני שאת מנסה לעצב את הצמיד שלך, את צריכה להחליט על נושא מסויים. זה לא אומר שהמראה הכללי יראה אחיד וזהה. הנושא פשוט צריך להדריך אותך באילו צ'ארמים לקשט את הצמיד שלך. המראה הסופי יראה תוסס אך עדיין ישמור על מלוכדות מסויימת.


מערבבים את המתכות

מגמה זו הולכת וגוברת בפופולריות במהלך השנים האחרונות. זו הדרך הטובה ביותר לחקור ולשחק עם צבעים וצ'ארמס שונים. ישנם צ'ארמים רבים בצבעים שונים ומתכות שונות, כך שיש לך הרבה מקום לשחק איתו. לדוגמה, את יכולה להתחיל עם צמיד בסיס כסף בשילוב צ'ארמס בצבע זהב, ושכבות של צמידי כסף וזהב שונים. זה ייתן לך מגוון מעניין שלא יפסיק להפתיע.

צ'ארמס כסף 925

שחקי עם בחירות שונות

ישנם הרבה סגנונות של צ'ארמס שאפשר לשחק איתם. יש את חרוזי הצ'ארמס הקאלסיים שאליהם הצטרפו תליוני צ'ארמס מסוגים שונים, שרשראות ביטחון וסטופרים. מגוון גדול של צ'ארמס כסף 925 בצבע כסף או בציפוי זהב. נסי לשלב מספר סגנונות שיתנו לצמיד שלך מראה מעניין ולא אחיד. דבר שיקפיץ את הלוק ואת הסיפור שלך.

לפעמים את לא צריכה מתכות שונות כדי לבלוט. את תמיד יכולה ליצור משחק חזותי לפי סגנונות, וסוגים שונים של צ'ארמים וצמידים. לדוגמה, את יכולה להתחיל עם צמיד צ'ארמס בסיסי עם שלושה סוגים של צ'ארמס אהובים עליך במיוחד. ניתן לשלב זאת עם שכבות נוספות של צמידים עדינים או צמיד טניס מנצנץ שיקפיץ לך את הלוק. בסופו של דבר תקבלי מראה שיכול להתאים כמעט לכל סגנון לבוש ואירוע.

צ'ארמס כסף 925

הוסיפי את המגע האישי שלך

היופי בצמידי הצ'ארמס הוא שאת יכולה ליצור אותם לפי הטעם שלך. עיצוב הצמידים אינו עוסק בשמירה על חוקי העיצוב אלא ביצירת מראה שלא רק מושך אלא גם מדבר ומספר את הסיפור והאישיות שלך. לכן, ודאי שאת מוסיפה את הצ'ארמס שאת אוהבת והנושא, כמו כן להתאים את הצבע והמתכת למראה שלך והסגנון האהוב עליך.


אז לסיכום, אם חשבת לקנות לעצמך צמיד צ'ארמס אבל את לא בטוחה איך לעצב אותו כמו שצריף, אני מקווה שעכשיו נתתי לך קצת השראה וטיפים שיעזרו לך. אל תשכחי שזה הצמיד שלך אז זה צריך להתאים לטעם שלך, ההעדפה שלך ומה המשמעות של כל צ'ארם וכל תכשיט עבורך. הצמיד צריך להיות ייחודי לך, אז המגבלה היחידה שלך היא היצירתיות שלך.


רוצה להתחיל או לשדרג את הקיים? בואי לראות את קולקציית הצ'ארמס שלנו, ואל תשכחי את המבצע שלנו, בחרי 3 צ'ארמס כסף 925, ושלמי רק 250 שקלים! והמשלוח חינם! (קוד קופון: 250)





bottom of page