google-site-verification=Pk8flg_P4fteg92dPJLDqT23Xh642sDMTCMSw_eTBC4 TIWIP.co.il | עולם התכשיטים במדיום שוט
top of page

עולם במדיום שוט

עודכן: 16 במרץ 2021

מעניין איך ענף המכנסיים והחצאיות יסתגל לעולם החדש. עולם של נעלי בית, טרנינג ובלייזר, של סט צילומים ממוקד בתוך המולת הבית. אנחנו נמצאים בעולם של מדיום שוט, מהמותניים ומעלה, וכל אלמנט בהופעה מקבל חשיבות יתרה.

פעם התאמת את העגילים שלך לאאוטפיט המלא, עם הסטילטו ושמלת הערב או הסניקרס והצמיד על הרגל – גוף מלא והופעה שלמה, top to bottom. היום העגילים שלך כבר מקבלים את מלוא תשומת הלב.

כשאת עולה לועידה בזום עם עגילים ארוכים ונוצצים כולם שמים לב, ואם את מחליטה להגיע עם אמירה, את בהחלט יכולה להעביר את הרצינות שלך עם עגילי חישוק גדולים או את היצירתיות ואנינות הטעם שלך עם עגילים בעיצוב מלא השראה.

גם שרשראות מקבלות מקום ענק בהופעה שלך היום. הן יכולות להיות שרשראות קצרות שמעבירות ענייניות וחריפות או שרשראות ארוכות שמשדרות פתיחות ומקום ליצירתיות, יכולות להיות שרשראות משובצות קריסטלים שמשדרות חגיגיות ויוקרה או שרשראות סולידיות וענייניות יותר שמעבירות בטחון ותחושה שיש על מי לסמוך, יכולות להיות שרשראות עבות או שרשראות דקות.

אינספור סגנונות ודרכים להעביר את עצמך דרך התכשיט שלך.

המשמעות של התכשיטים שלך בעולם של היום רק גדלה. בתוך ישיבות עסקיות ומפגשים משפחתיים שנעשים אונליין, דאגי להשתמש בתכשיטים שלך כדי להעביר את המסר שלך בצורה הברורה והטובה ביותר.


TIWIP.co.il

לא, לא שכחנו אתכן טבעות וממש לא הזנחנו אתכם צמידים וצ'ארמים. אנחנו אוהבות תכשיטים, זה חזק מאיתנו 😊 אנחנו עדיין רוצות לראות את הצמיד המושלם שלנו בכל פעם שאנחנו מושיטות את היד למשהו, עדיין רוצות לספר את הסיפור שלנו ולהזכר בו כשאנחנו מפענחות את הצ'ארמים שיש לנו על הצמיד, ועדיין חושבות שטבעות הן פשוט אהבה שאי אפשר להסביר.

TIWIP.co.il

bottom of page