google-site-verification=Pk8flg_P4fteg92dPJLDqT23Xh642sDMTCMSw_eTBC4 TIWIP.co.il | שמות לבנות ותכשיטים לנשים
top of page

מחפשת שם לילדה? למדי לשלב בין שתי אהבות שלך💍🎁

עודכן: 29 ביוני 2022

בשעה טובה, את אמא טרייה או כבר ממש מצפה. מזל טוב והרבה בהצלחה 😊 אחת המשימות הראשונות בחיי ההורות היא משימה שקצת נוטים להמעיט בערכה – בחירת השם. בתוך ובנוסף לכל הטרפת של ההריון, את עוד צריכה לפתוח ספרים ולקרוא רשימות של אינסוף שמות במאגרים וברור שגם כל העולם ואחותו יודע להציע לך בדיוק את השם המושלם, הכי מיוחד ושאף אחד עוד לא שמע.. לא פשוט כל העניין ולמען האמת, ממש אין לך כח לזה.

את חייבת, אין מנוס, לילדה יהיה שם. אז בדיוק כדי להפוך לך את החוויה לנעימה, מהנה (ומשתלמת) – באנו לעזרה 😊

אנחנו ב- TIWIP מציעות מבחר ענק של כמעט 500 תכשיטי כסף (!), כל אחד מהם נקרא בשם של מישהי. שם שונה כמובן, לכל אחד מהתכשיטים יש את השם שלו (שלה). (לחיפוש תכשיטי כסף ושמות, לחצי כאן)

אז בלי להטריח אותך יותר מדי, התרווחי לך ודמייני את תסריטים הנהדרים הללו:

  • חזרת עכשיו ממפגש עם חברים וממש כבד לך. היה ממש נחמד וכולם היו כל כך נחמדים, היה סבבה, אויר נעים, אחה"צ חיובי סה"כ. אבל כמה שמות שעפו באוויר... בטוח עוד הספקת לשמוע 'קראי לה קורונה' לפני שביקשת ללכת הביתה כי את בהריון. עכשיו בבית, את מתיישבת על הכורסה עם הרגליים למעלה, פותחת את הטלפון ועושה תיקון לחוויה. נכנסת ובוחרת בנינוחות ובקלאס - גם תכשיט וגם את השם שאת רוצה לילדה.

  • את מדברת עם מישהי שנמצאת במוד של דיבור, בלי קשר אם את כן או לא בהקשבה למה שהיא אומרת. באה לשפוך מילים. את שולפת בערמומיות את הטלפון שלך, בוהה כאילו בקטנה במסך ובדרך קסם מוצאת עצמך פותחת קטלוג ומתחילה לבחור. את שומרת על הנהון לחברה שלך מדי עשרים שניות ו-'כן' או 'סבבה' מדי דקה, ותוך כדי יכולה לבחור לעצמך גם תכשיטים וגם שם לבת החדשה.

  • מפגש עם המשפחה ואף אחד לא הבטיח שיהיה קל. ההורים רעבים לראשים, לשמוע מה קרה מאז שהתראיתם פעם אחרונה ומה צופן לך העתיד בחמישים שנה הקרובות, את מנסה להשאר רגועה ולענות בנחמדות שיא. הם רק מתעניינים כי הם אוהבים. עם האחים והאחיות, הגיסים והגיסות, האחיינים והאחייניות, הסבים והסבתות ושאר הנפשות הפועלות, את די זורמת בקלות אבל בסוף זה פשוט הרבה.. את מנסה ועוזרת כמיטב יכולתך ו.... די. אומרת לכולם ביי והולכת לתפוס לעצמך כורסה נוחה או מיטה למנוחה. פותחת את הטלפון ומיד מרוצה. צריכה קצת שקט כדי להתרכז ולמצוא שם לתינוקת.

  • בעלך/בן זוגך/בת זוגך בדיוק עשו טעות. נתנו לגיטימציה לקצת דרמה. אין יותר קל מזה – פותחת את הטלפון בהפגנתיות ומתחילה לדפדף. לא צריכה את העזרה שלך, אני אמצא שם לילדה (!!!) באמת לא יודעת איך אתה הולך לפצות אותי עכשיו… תביא שייק!


בקיצור, היום כבר אפשר לבחור לבת שם בצורה שונה, הרבה יותר ידידותית, נעימה ויפה. בואי לבקר ב-TIWIP ומצאי את התכשיט המושלם עבורך ואת השם המושלם עבור בתך.

תכשיטי כסף במבצע


bottom of page