google-site-verification=Pk8flg_P4fteg92dPJLDqT23Xh642sDMTCMSw_eTBC4 תכשיטי כסף - למה אנחנו אוהבות אותם
top of page

תכשיטי כסף - למה אנחנו אוהבות אותם

עודכן: 29 ביוני 2022

תכשיטי כסף הם יפים ועמידים ויכולים להישאר איתך לכל החיים אם מטפלים בהם כמו שצריך. אם התלבושת שלך "זרוקה" ו"מקושקשת", לבישת תכשיט מעצבים יהפוך אפילו את התלבושת הפשוטה ביותר למראה אופנתי ומלא סטייל, אך זה עלול לעלות הון תועפות עבור פריט מעצבים שווה ומתאים. אז אם נמאס לכן לבחור בין תשלום שכר הדירה, לבין הוספת תכשיט נוסף לקופסת התכשיטים שלך, עם תכשיטי כסף סטרלינג 925, את לא חייבת לבחור ביניהם.

אם את רוצה להקפיץ את הסגנון האופנתי האישי שלי, לבנות את אוסף התכשיטים שילווה אותך שנים רבות, אבל לא לקרוע את הכיס ולשבור תוכניות חיסכון בשביל זה – תכשיטי כסף 925 הם התשובה בשבילך. הכנו כמה עצות וטיפים שמבהירים למה תכשיטי כסף כל כך שווים ומשתלמים. המשיכי לקרוא כדי לגלות את כל היתרונות שיש לתכשיטי כסף.

  • תכשיטי כסף סטרלינג 925 עמידים מאוד כסף סטרלינג הוא החומר המתאים לכל אוסף תכשיטים כיוון שהוא עומד במבחן הזמן גם כשאת עושה בו שימוש יומיומי. המתכת עמידה, לא מתכווצת או מתפתלת ומשנה צורה. שומרת על הברק והחוזק לאורך שנים. המחיר הזול יחסית של הכסף מדהים בהתחשב באיכות של המתכת. תכשיט מתוחזק ושמור יראה בדיוק אותו הדבר גם אחרי שנים. זה מביא אותנו ליתרון הבא בלבישת תכשיטי כסף...

  • אלגנטיות ואופנתיות שעומדים במבחן הזמן תכשיטי כסף מלווים אותנו כבר שנים רבות. גם כשטרנדים משתנים, כסף סטרלינג תמיד יהיה חלק מקולקציית התכשיטים. העבר מלמד אותנו שרוב הטרנדים חוזרים לאופנה לאחר מספר שנים; לכן, כיוון שתכשיטי כסף יחסית אינם יקרים, את יכולה לבנות קולקציית תכשיטים יפים שישארו איתך וילוו אותך שנים קדימה. כאשר את מחפשת לרכוש תכשיטים עמידים ואופנתיים בלי לעשות לעצמך חור בכיס, תכשיטי כסף הם התשובה שלך – את יכולה לקנות תכשיטי כסף אופנתיים היום ולהנות מהם גם אחרי שנים של שימוש והנאה, העיצובים יחזרו לאופנה ושוב יהיו שיא הסטייל, עבור הילדות או הנכדות שלך.

  • כסף – חבר של כולם לבישת מתכות מרובות ושילוב סגנונות חזרה לאופנה – ואנחנו אוהבות את זה! כסף סטרלינג עובד היטב עם שאר המתכות ויוצר עומק, כשהוא משולב עם פלטינה או זהב לבן או ניגודיות כאשר משולב עם זהב צהוב או פליז. ענידת תכשיטי כסף אמיתי בשילוב עם מתכות אחרות היא דרך נהדרת להגדיל את הקולקציה שלך ולהרחיב את הסטיל לסגנונות שונים מעולם האופנה. אז לא משנה מה הסגנון שלך או איזה מתכת את יותר אוהבת, תכשיט כסף סטרלינג 925 יוסיף אלגנטיות, סטייל וברק שיקפיצו כל לוק.

TIWIP.co.il | שרשרת כסף פאר
  • תכשיטי כסף – לכל ארוע בדומה לחולצה לבנה שניתן ללבוש מעל או מתחת לתלבושת שלך, תכשיטי כסף ניתנים להתאמה לכל לוק וסגנון, לכל ארוע או סתם ליום יום. תכשיט כסף קלאסי הינו ניטרלי ולא משנה כמה שנים עברו, תמיד יתאים לכל סגנון שלך. הוזמנת לחתונה של חברה? עגילי כרמלה, עם יהלום מרכזי גדול וקלאסי, יראו מושלם עבורך עם השמלה החצופה שאת מתכננת ללבוש. נפגשת עם חברות על הבר לערב משקאות תוסס? לבשי שרשרת כסף מבריקה ונוצצת על חולצת הטריקו שלך. כל תכשיט כסף יתאים בקלות לאוסף התכשיטים שלך, לא משנה לאן את הולכת ומה את לובשת, תכשיטי כסף סטרלינג 925 יקפיצו לך כל מראה.

  • כסף סטרלינג הוא היפואלרגני כסף טהור הוא רך מדי מכדי להפוך אותו לתכשיט בפני עצמו, לכן ישנם מעצבים שמערבבים כמות קטנה של ניקל כדי לשמור ולחזק את הכסף הטהור. לרוב, תגובות העור הנגרמות מתכשיטי כסף נובעות למעשה מאלרגיה לניקל. ההערכה היא כי אלרגיות לניקל משפיעות על כ-10-20% מכלל האוכלוסייה. כסף סטרלינג 925 הוא אלטרנטיבה היפואלרגנית לתכשיטי כסף טהור מכיוון שהוא אינו מכיל ניקל. זה מונע תגובות אלרגיות שיכולים להתאפיין בגירויים בעור, גרד ואדמומיות. כסף סטרלינג מכיל 92.5 אחוז כסף טהור עם נחושת ומתכות אחרות לחיזוקו. את יכולה ללבוש את תכשיטי הכסף האהובים שלך ללא חשש מתגובה אלרגית או זיהום. רק לוודא שתכשיטי הכסף אינם מכילים ניקל.

  • תחזוקה נמוכה ושמירת הברק כסף סטרלינג רגיש למים ולאוויר, מה שעלול לגרום להכתמה (השחרה) לאורך זמן. ההכתמה מפחיתה את הברק של התכשיט ויכולה גם להכתים את העור לאחר לבישה. אבל אל תדאגי! זה לא אומר שעכשיו יהיו לך אצבעות ירוקות או שחורות אם תחליטי ללבוש תכשיט כסף. כדי שהתכשיטים שלך לא יוכתמו ותמיד ישמרו על הברק, הם צריכים קצת יחס וטיפול תקופתי. יש להבריק אותם עם מטלית ניקוי ייעודית לתכשיטי כסף מדי פעם. מומלץ לשטוף עם מים וסבון כל תקופה בשביל לנקות היטב בין כל החריצים של התכשיט. תחזוקת קלה ופשוטה תשמור על התכשיט שלכן לאורך זמן. יש תכשיטי כסף 925 שעוברים ציפוי יעודי שנועד למנוע את ההכתמה שלך תכשיט הכסף. ציפוי בשכבה נוספת של כסף טהור או רודיום יתנו לתכשיט שכבת הגנה נוספת נגד ההשחרה, אך תהליך ציפוי זה יקר ולכן לא כל תכשיטי הכסף עוברים ציפוי הגנה זה. עם או בלי ציפוי זה, שמירה וטיפול נכון בתכשיטי הכסף שלך ישמרו עליהם ועל הברק שלהם לאורך שנים רבות. -להסבר על ניקוי תכשיטי כסף, לחצי כאן.


TIWIP.co.il | תכשיטי כסף חדשים

אז אם את אוהבת תכשיטים, ואת אוהבת להיות אופנתית וטרנדית, בואי להתחדש איתנו.

בטיוויפ תמצאי את מגוון הקולקציות הכי טרנדיות ועכשוויות. מגוון תכשיטי כסף 925, שרשראות כסף, עגילי כסף, טבעות כסף, צמידי כסף ותכשיטי כסף בציפוי זהב.


בואי למלא את קופסת התכשיטים שלך. ואל תשכחי את המבצע המטורף שלנו

3 תכשיטים רק 250 שקלים!! והמשלוח חינם!

קוד הקופון למימוש ההטבה: TIWIP


TIWIP.co.il | תכשיטים שעושים אותך (עוד יותר) יפה




bottom of page