google-site-verification=Pk8flg_P4fteg92dPJLDqT23Xh642sDMTCMSw_eTBC4 איך לבחור מתנה לחג מבלי לקרוע את הכיס?
top of page

איך לבחור מתנה לחג מבלי לקרוע את הכיס?

עודכן: 29 בינו׳ 2023

המדריך לבחירת מתנות לחג עד 100 ש"ח


ראש השנה זו הזדמנות נפלאה לפנק את האהובים עלייך במתנה לחג, בין אם מדובר במתנה שאת מביאה למשפחה המארחת ובין אם זה תירוץ להזכיר לחברה טובה שחשבת עליה או הזדמנות טובה לחמם את הלב של אמא שלך ולהראות לה שאת חושבת עליה ומעריכה את כל מה שהיא עושה עבורך.

כל אישה אוהבת לקבל תכשיטים אבל לפעמים קצת קשה לשער או אפילו להמר איזה תכשיטים מישהי אחרת תאהב לענוד. לטובת המטרה כתבנו את המדריך הזה: מדריך לקנית מתנה לראש השנה עד 100 ₪. אז ספרי לנו כמה מילים על ברת המזל שאת מעוניינת לקנות לה מתנה ואנחנו כבר נעשה את שאר העבודה בשבילך


אם המתנה מיועדת למישהי עדינה, צנועה וסולידית:

במקרה כזה נמליץ לך לבחור בתכשיטים שלא "עושים רעש". תכשיטים עם נוכחות, שעושים "פיינל טיונינג" למראה הסופי אבל לא מושכים יותר מדי תשומת לב. הכנו לך רשימה של כמה תכשיטים שמשדרגים את הלוק בקלות והולכים עם תלבושת:


טבעת סוזן – טבעת כסף סטרלינג 925, שתשמור עליך, בעיצוב מטריף של עין משובצת זרקונים לבנים.


צמיד שולי – צמיד זה הוא אחד הצמידים הנמכרים ביותר שלנו ומכאן אנחנו מסיקים שהוא מתאים לכל אחת ואי אפשר ליפול אותו. מדובר בצמיד יפה עם נוכחות, שיכול לעמוד בפני עצמו "סטנד אלון" או לצד צמידים נוספים. אפשר למצוא אותו בצבע זהב ובצבע זהב אדום.


עגילי אפרת – עם העגילים האלה, לא חייבים לענוד תכשיטים נוספים. הם גונבים את ההצגה ומתאימים לשיער אסוף או פזור, לאירוע או ליומיום, יחד עם זאת אינם צעקניים מדי והם עושים את העבודה בדרכם השקטה והחיננית.


אם המתנה מיועדת לפאשניסטה שתמיד עוקבת אחרי הטרנדים ואפילו מכתיבה אותן בעצמה:



צמיד אולה – בשנה האחרונה נדמה שכולן וכולם מסביבנו עונדים גורמטים סביב הצוואר, באורכים ובסגנונות שונים. צמיד גורמט לידיים כבר ראינו אצל לא מעט נשים ואם אין כזה לחברה/ אהובה הפאשניסטה שלך, תני לה את מה שהיא צריכה כדי להישאר מעודכנת.


שרשרת זואי – השרשרת הזו מחזיקה לבד וגם משתלבת נהדר עם שרשראות נוספות באורכים שונים ועם תליונים נוספים. היא משובצת זרקונים מנצנצים ועובדת עם שמלה, חולצה מכופתרת וגופיה חושפנית.


צמיד ישראלה לרגל – אם כבר פאשניסטה אז עד הסוף, אין מצב להעביר את הקיץ והסתיו הקרוב בלי צמיד לרגל שהולך טוב עם מכנס קצר, חצאית, שמלה וכמובן בבגד הים. אם החברה שלך היא כזו שאוהבת לעשות "סלפי" של כפות הרגליים בים, תני לה בדיוק את מה שהיא צריכה כדי להשלים את התמונה.


טבעת מארי - טבעת מהממת וטרנדית, לכאורה "פשוטה" אבל מי שמבינה עניין באמת מזהה את הטוויסט לטבעת הקלאסית שבא לידי בטבעת זו, הגימור העגול שלה הוא זה שעושה את ההבדל במראה והיא משתלבת נהדר לצד טבעות נוספות ועובדת נפלא גם לבד.



אם המתנה מיועדת למישהי שאוהבת להתבלט, נוטה ללבוש בגדים צבעוניים ואוהבת לקבל מחמאות:


שרשרת שני – שרשרת עם עין וגם נגד "עין רעה", עושה את העבודה, היא בולטת, מיוחדת, טרנדית ובולטת בעין😉


טבעת מישל – טבעת עם נוכחות. כזו שמושכת את המבטים, משתלבת יפה עם הלק והלוק ומלווה קולקציות רבות של חברות האופנה הגדולות בעולם.


צמיד ריטה – צמיד פיין, אופנתי ודומיננטי. הוא עדין וגס גם יחד, אי אפשר להתעלם ממנו והוא כזה שגורף מחמאות. כשאת קונה לה אותו את יודעת שהשם שלך יעלה הרבה כשכולן ישאלו אותה "מאיפה הצמיד?".



אם המתנה שלך מיועדת למישהי שאת לא מכירה מאד טוב, המלצות לתכשיטים שאהובים על כולן, תכשיטים שהם הטעם של כל אחת:



טבעת אריקה - מסוג הטבעות שכשאת בוחרת, את לא מסתכנת. מלכותית, עדינה, מנצנצת וטרנדית. תכשיט שכל אחת היתה שמחה להוסיף לאוסף שלה.



צמיד אהובה - צמיד סנייק שטוח ומבריק בעל נוכחות וסגנון ייחודי שיקפיץ לך את הסטייל



עגילי עומר – הכנסנו אותם לפה כי אין בחורה שלא אוהבת עגילי חישוק ואין בחורה שלא אוהבת פנינים, בעיקר כשמשלבים את שני האלמנטים האלה יחד. הנה לכן נוסחה מנצחת.



אם המתנה מיועדת למישהי, שבינינו, את קצת רוצה להרשים (כן, כן, אנחנו יודעות שיש כמה כאלה, למשל חברה חדשה מהעבודה או חמתך, לפחות תחילת הקשר😉)


שרשרת טובה שרשרת קלאסית ו"קלאס". אצילית, אופנתית וכזו שאי אפשר לא לאהוב. אם חשוב לך להראות שאת מבינה עניין, השרשרת הזו לגמרי תעשה את העבודה.

טבעת אליסטבעת עם טוויסט. יוקרתית, אלגנטית ויפה שמתאימה לכל אחת בשילוב תכשיטים נוספים וגם עומדת בכבוד רב בפני עצמה. אנחנו ממליצות במיוחד.

עגילי ליגלעגילי שרשרת שאפשר לענוד בשני אופנים, גם כאשר הם נתפסים על התנוך וגם כאשר הם נתלים כלפי מטה. אחד מזוגות העגילים הטרנדים ביותר בקיץ האחרון.

צמיד גליהעם המתנה הזו את בהחלט מראה שאת מבינה עניין, כמו גם ברת המזל שאת קונה לה את המתנה. צמיד שהוא בול במידה ובטוב טעם, לכל בחורה שאוהבת פנינים וסטייל אלגנטי.

שרשרת לילהאם עוד אין לה גורמט, זה לא מאוחר מדי לקנות לה כזה. שרשראות גורמט חזרו למיין סטרים בשנה האחרונה והם מגיעים במגוון סוגים וסגנונות (לינק גורמט)

שרשרת גילשרשרת של מבינות עניין. מתאימה לנערות, לנשים בוגרות ולמעשה ממש לכל אחת.

עגילי שירהעגילים שאנחנו ממליצים לך לרכוש רק אם את באמת רוצה להשקיע במישהי. זוג עגילים אלגנטיים, יוקרתיים ומרשימים ליצירת מראה אריסטוקרטי מתוחכם ואצילי.

עגילי שרהעגילים עם שרשרת ופנינה, שאנחנו אוהבות לשלב לצד עגילים נוספים. יש להם לוק מרענן וצעיר ואנחנו הכי בעדם.

עגילי כרמלהעגילים לנשים שאוהבות לאהוב את עצמן, והי, אנחנו מקוות שכולן כאלה. יש להם נוכחות ועוצמה ועגילים כאלה על האוזן ישר הופכים את מי שעונדת אותן לאלגנטית וזוהרת. ראו הוזהרתן😉.


בכל זאת מתלבטת? לא משוכנעת במה לבחור? קני לה שובר מתנה ותני לה להחליט.


לפני שאנחנו משחררות אתכן לבחור, רק מזכירות שכל אחד מהתכשיטים שלנו נקרא בשם של מישהי, כך שאתן יכולות גם לחפש ולמצוא את התכשיט הנכון לפי השם הנכון.


ואל תשכחי את המבצע המטורף שלנו 3 תכשיטים רק 250 שקלים!! והמשלוח חינם! קוד הקופון למימוש ההטבה: TIWIP TIWIP.co.il | תכשיטים שעושים אותך (עוד יותר) יפה

bottom of page